nes_banner

Funzione di cunnessione di flange per i giunti di smantellamentu

A cunnessione di flange hè di riparà dui tubi, raccordi di pipa o equipaghji nantu à una piastra di flange, aghjunghje pads flange, è appiccicà cù bulloni.L'articulazione di trasmissione di putenza a doppia flange staccabile pò trasmette a spinta di pressione (forza di piastra cieca) di e parti cunnesse è cumpensà l'errore di pipeline, è ùn pò micca assorbe u spostamentu assiale.
Hè principarmenti utilizatu per a cunnessione di manica larga d'accessori cum'è pompe, valve, pipelines, etc. A cunnessione di l'unione di trasmissione di energia hè di riparà dui tubi, raccordi di pipa o equipaghji nantu à una piastra di flange prima, aghjunghje pads flange trà i dui platti flange, è appiccicà inseme cù bulloni per compie a cunnessione.
L'articulazione di trasmissione di forzaarticulazione di smantellamentuhè divisu in flange di cunnessione filettata è flange di saldatura.U picculu diametru di bassa pressione hà una flange di filu, è l'alta pressione è di bassu diametru di grande pressione utilizanu flange saldati.U grossu di i flange è u diametru è u numeru di bulloni di cunnessione sò diffirenti per diverse pressioni.

Supply Dismantling Joints from DN100 - 2600mm

L'articulazione di trasmissione di forzahè cumpostu da un joint di espansione di manica larga, una flange di tubu corta, una vite di trasmissione di forza è altri cumpunenti.A unione di trasmissione di forza pò trasmette a spinta di pressione di e parti cunnessi è cumpensà l'errore di pipeline, è ùn pò micca assorbe u spostamentu assiale.
Quandu si stallanu l'articulazione di trasmissione di energia, aghjustate a lunghezza di l'installazione di e duie estremità di u pruduttu è a pipa o a flange.Dopu chì a stallazione è a saldatura sò finite, stringhje i bulloni di glàndula in diagonale è uniforme per fà un sanu cù una certa quantità di spustamentu, chì pò esse usatu durante u travagliu.Trasmette a spinta assiale à tutta a pipeline.
L'articulazione di trasmissione di energia hè principalmente aduprata per a cunnessione libera di pompe, valvole, pipelines è altri accessori.
Tipi di cunnessione: tipu di flange, pressione di travagliu: 0.6-1.6MPA, diametru nominale: 100-3200mm, mediu di travagliu: acqua, fognatura.Temperatura di travagliu: temperatura normale, materiale di sigillatura: NBR, standard di fabricazione: GB/T12465-2002.

Scopri di più, visitatewww.cvgvalves.como email àsales@cvgvalves.com.Grazie.

three flanges dismantling joints, MS Harnessed dresser coupling


  • Previous:
  • Next: