nes_banner

A classificazione di u flange è l'applicazione

Classificazione di flange:

1. Materiali di flange: azzaru di carbonu, azzaru cast, azzaru ligatu, acciaio inox, ramu è lega d'aluminiu.
2. Per u metudu di fabricazione, pò esse divisu in flange forgiatu, flange cast, flange saldatu, etc.
3. Sicondu u standard di fabricazione, pò esse divisu in standard naziunale (GB) (standard di u Ministeriu di l'industria chimica, standard di petroliu, standard di energia elettrica), standard americanu (ASTM), standard tedescu (DIN), standard giapponese (JB) , etc.

U sistema standard naziunale di flange di tubi d'acciaio in Cina hè GB.

A Pressione Nominale Flange: 0.25mpa-42.0mpa.

Serie unu: PN1.0, PN1.6, PN2.0, PN5.0, PN10.0, PN15.0, PN25.0, PN42 (serie principale).
Serie dui: PN0.25, PN0.6, PN2.5, PN4.0.

A forma strutturale di flange:

a.Flange di saldatura piatta PL;
b.Saldatura piatta cù u collu SO;
c.Flange per saldatura a testa WN;
d.Socket Weld flange SW;
e. Flange scioltoPJ/SE;
f.tubu integrale IF;
g.Flange filettate TH;
h.Coperchio di flange BL, coperchio di flange di rivestimento BL (S).

Tipu di Superficie di Sigillatura di Flange:pianu FF, superficia rialzata RF, superficia cuncava FM, superficia cunvessa MF, superficia lingua e groove TG, superficia di cunnessione anellu RJ.

Detachable double flange force transmission joint

pipe fittings pipeline compensation joints dismantling joints dimensions

 

Applicazione di flange

Flange en acier soudé plat :adattatu per a cunnessione di tubi d'acciaio di carbone cù una pressione nominale chì ùn supera 2.5Mpa.A superficia di sigillatura di a flange di saldatura piatta pò esse fatta in trè tippi: tippu liscio, tipu concave-convex è tippu lingua è groove.L'appiecazione di flange di saldatura flat liscia hè u più grande, è hè sopratuttu utilizatu in u casu di cundizioni moderate moderate, cum'è l'aria compressa unpurified à bassa pressione è l'acqua circulante à bassa pressione.U so vantaghju hè chì u prezzu hè relativamente prezzu.

Flange en acier à soudage bout à bout :Hè aduprata per a saldatura a testa di flange è pipe.Havi una struttura raghjonu, alta forza è rigidità, pò resiste à alta temperatura è pressione alta, curvatura ripetuta è fluttuazioni di temperatura, è hà un rendimentu di sigillatura affidabile.U flange di saldatura di testa cù una pressione nominale di 0.25-2.5Mpa adopta una superficia di sigillatura concave-convex.

Flange di saldatura di presa:cumunimenti usatu in pipelines cù PN≤10.0Mpa è DN≤40;

Flange sciolte:I flange sciolti sò cumunimenti cunnisciuti cum'è flange looper, flange looper ad anelli di saldatura split, flanging looper flanging è flange looper per saldatura di testa.Hè spessu usatu in u casu induve a temperatura media è a prissioni ùn sò micca altu è u mediu hè più corrosivu.Quandu u mediu hè più corrosivu, a parte di a flange chì cuntattà u mediu (flange short joint) hè fatta di materiali resistenti à a corrosione d'alta qualità, cum'è l'acciaio inox, è l'esterno hè clampatu da anelli di flange di materiali di bassa qualità cum'è azzaru di carbone.per ottene u sigillatu;

Flange integrale:U flange hè spessu integrata cù l'equipaggiu, i pipi, i valvuli, etc. Stu tipu hè cumunimenti utilizatu in l'equipaggiu è i valvuli.

Per piacè visitatewww.cvgvalves.como email àsales@cvgvalves.comper l'ultime informazioni.


  • Previous:
  • Next: