Ispezione prima di a stallazione di a valvula

① Verificate attentamente se uvalvulamudellu è specificazione risponde à i bisogni di u disegnu.
② Verificate s'ellu si pò apre u discu di a valvola è a valvola di manera flessibile, è s'ellu sò incollati o inclinati.
③ Verificate se a valvula hè dannata è se u filu di a valvula filettata hè curretta è cumpleta.
④ Verificate se a cumminazione di u sediu di a valvula è u corpu di a valvula hè ferma, a cunnessione trà u discu di a valvola è u sediu di a valvula, a tappa di a valvula è u corpu di a valvula, è u stelo di a valvula è u discu di a valvula.
⑤ Verificate se a guarnizione di a valvola, l'imballaggio è i fasteners (bulloni) sò adattati per i bisogni di u mediu di travagliu.
⑥ A vàlvula di rilievu di pressione antica o di longa durata deve esse smantellata, è a polvera, a sabbia è altri detriti deve esse puliti cù acqua.
⑦ Eliminate a tappa di u portu, verificate u gradu di sigillatura, è u discu di a valvula deve esse chjusu strettu.

Test di pressione di a valvula

Valvula di bassa pressione, media pressione è alta pressione deve esse sottumessu à a prova di forza è a prova di tenuta, è e valvole d'acciaio in lega sò ancu sottumessi à l'analisi spettrali di a cunchiglia una per una, è u materiale deve esse rivisionatu.

1. Test di forza di valve
A prova di forza di a valvula hè di pruvà a valvula in u statu apertu per verificà a fuga nantu à a superficia esterna di a valvula.Per i valvule cù PN≤32MPa, a pressione di prova hè 1,5 volte a pressione nominale, u tempu di prova ùn hè micca menu di 5min, è ùn ci hè micca fuga à a cunchiglia è a glàndula di imballaggio per esse qualificata.

2. Test di strettezza di valve
A prova hè fatta cù a valvula cumplettamente chjusa per verificà s'ellu ci hè una fuga nantu à a superficia di sigillatura di a valvula.A pressione di prova, eccettu per e valvole a farfalla, i valvole di cuntrollu, i valvole di fondu è e valvole di throttle, deve esse generalmente realizatu à a pressione nominale.Quandu a pressione di u travagliu hè aduprata, pò ancu esse pruvata cù 1,25 volte a pressione di travagliu, è hè qualificata se a superficia di sigillatura di u discu di a valvula ùn si perde micca.

À propositu di CVG Valve

Valve CVGhè spicializata in u sviluppu è a fabricazione di valvole a farfalla di pressione bassa è media, valvole di cancellazione, valvole a sfera, valvole di verifica, tipi di valvole di funzione, valvole di design speciale, valvole personalizzate e giunti di smantellamento di pipeline.Hè ancu a basa di fabricazione principale di valvole a farfalla di grande dimensione da DN 50 à 4500 mm.


  • Previous:
  • Next:
  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi