nes_banner

Articuli di gomma esportati à i Stati Uniti

I giunti di gommaEsportatu à i Stati Uniti sò cumposti da un corpu di gomma rinfurzata da u tessulu è una flange metallica, chì sò aduprate per l'absorption di scossa di pipeline, a riduzione di u rumore è a compensazione di spustamentu.Ci sò dui pressioni di travagliu: PN10 è PN16.Hà ancu dui metudi di cunnessione: cunnessione di flange è cunnessione di filettatura.
Hè una unione di pipa altamente elastica, media è resistente à u clima.Hè ancu chjamatu gomma di gomma molle, ammortizzatore, ammortizzatore di pipeline, gola di ammortizzatore, etc., ma i nomi sò diffirenti.

U prucessu di pruduzzione di u nostru questuArticulazione di gomma flessibile: a capa interna di u corpu di gomma hè sottumessu à alta pressione in u prucessu di furmazione, è a tela di cordone di nylon è a capa di gomma sò megliu cumminati.U pruduttu pruduciutu da stu prucessu hè carattarizatu da l 'integrazione di a strata di gomma internu, marca liscia è senza saldatura, è l'etichetta adopra u prucessu di vulcanizazione, chì hè cumminata cù u pruduttu.

...
Application of FLANGE END FLEXIBLE RUBBER JOINTS

In più di ghjunti di gomma intenzionale, a nostra cumpagnia hà ancu ghjunti di gomma standard americani ANSI, articulazioni di gomma standard DIN tedesca, articulazioni di gomma standard britannica BS, articulazioni di gomma standard coreana KS, etc.cuntatta ciper più dettagli.

Features:Hà e caratteristiche di resistenza à l'alta pressione, bona elasticità, grande spostamentu, deviazione equilibrata di pipeline, assorbimentu di vibrazioni, bon effettu di riduzzione di u rumore, è installazione còmuda.

Scopu d'usu:Pò esse largamente utilizatu in l'approvvigionamentu di l'acqua è u drenaje, l'acqua circulante, HVAC, prutezzione di u focu, fabbricazione di carta, farmaceutica, petrochimica, navi, pompe, compressori, ventilatori è altri sistemi di pipeline, utilizendu unità cum'è centrali elettriche, impianti d'acqua, acciaieri, cumpagnie d'acqua di rubinettu, custruzzione di ingegneria, etc.

Mediu applicabile:tipu ordinariu hè adupratu per u trasportu di l'aria, l'aria compressa, l'acqua, l'acqua di mare, l'oliu, l'acidu, l'alkali, etc. à -15 ℃ ~ 80 ℃.U tipu speciale hè adupratu per u trasportu di u mediu o oliu sopra citatu, l'acidu concentratu è l'alkali, è i materiali solidi sopra -30 ℃ ~ 120 ℃.

A durata di a stallazione di l'articulazione di gomma, secondu à i bisogni di stallazione situ, selezziunà a lunghezza giunti di gomma apprupriati, ci sò una sola bola, doppia bola, filu è altre articuli di gomma.www.cvgvalves.com
the flange end flexible rubber joints


  • Previous:
  • Next: