nes_banner

Cos'è u tippu di smontaggio di Joint VSSJAF

Tipu VSSJAF Articulazione di Dismantlinghè adattatu per pipelines cunnessi cù flange da i dui lati.Durante a stallazione, aghjustate a lunghezza di l'installazione di e duie estremità di u pruduttu è di e flange, è stringhje i bulloni di glàndula in diagonale è uniforme per fà un sanu cù un certu spostamentu, chì hè cunvenutu per aghjustà secondu e dimensioni in situ durante a stallazione è u mantenimentu. .Durante l'operazione, a spinta assiale pò esse trasmessa à u tubu pusitivu.

Caratteristiche di rendiment di l'articulazione di trasmissione di forza:
L'articulazione di trasmissione di forza di manica libera hè furmata aghjustendu un tubu cortu di flange è una vite di trasmissione di forza nantu à a basa di una unione di compensazione di manica libera di flange.A diffarenza trà u cumpensu di cumpensu di sub-tipu è l'articulazione di compensazione di manica libera è l'articulazione di compensazione di limitu di manica libera hè chì a so quantità di compensazione si riferisce à a quantità di regulazione in u prucessu di stallazione è disassemblamentu.Una volta tutti i noci sò stretti, hè rigidamente cunnessu è ponu trasmette a forza assiale, in modu di prutege a valvola Pompe è altri equipaghji.

VSSJAF Type Dismantling Joint hè cumpostu digiunto di dilatazione a manica larga, flange di pipa corta, vite di trasmissione di forza è altri cumpunenti.Pò trasmette a spinta di pressione (forza di piastra cieca) di e parti cunnessi è cumpensà l'errore di pipeline, è ùn pò micca assorbe u spostamentu assiale.Hè principarmenti utilizatu per a cunnessione libera di pompe, valve, pipelines è altri accessori.

Scopu diapplicazione:
VSSJAF Type Dismantling Joint hè adattatu per u trasportu di acqua di mare, acqua fresca, acqua calda è fredda, acqua potabile, fognatura domestica, oliu crudo, fuel oil, oliu lubrificante, oliu di pruduttu, aria, gas, vapore cù una temperatura micca più di 250 ℃, polvere granulosa è altri media.

SUS304 Dismantling Joint type VSSJAF

Modu di cunnessione: tipu di flange,
Pressione di travagliu: 0.6-1.6mpa
Diamitru nominali: 65-3200mm
Mediu usatu: acqua è fognatura
Temperature di serviziu: temperatura normale
Materiale di sigillatura: NBR,
Standard di fabricazione: GB/T12465-2007

1. Main parti metalliche è materiali diarticulazione di trasmissione di forza (articulazione di compensazione)

2. Parts joint trasmissioni putenza
Per l'articulazione di trasmissione di forza (giunta di compensazione) di l'acciaio di carbone o di l'acciaio inossidabile, se u diametru nominale hè ≤ 400 mm, u cilindru di tubu curtu limite è flange di tubu cortu deve esse tubu d'acciaio senza saldatura, è a qualità deve risponde à i requisiti di GB / T8168 o GB/T14976.Se u diametru nominale hè ≥450mm, u cilindru sopra deve esse saldatu cù tamburinu d'acciaio, è a qualità di u tubu saldatu deve risponde à i requisiti di GB / T9711.2.
U giuntu di compensazione di ferru duttile (giunta di trasmissione di forza) hè custituitu da un tubu cortu limite, è a qualità di a canna di a flange di tubu cortu deve risponde à i requisiti di ISO2531.
I fasteners d'acciaio di carbonu per i giunti di compensazione (giunti di trasmissione di forza) sò galvanizzati à caldu, è u spessore di u revestimentu deve esse in cunfurmità cù e disposizioni di GB / T13912.
A superficia di a parte di l'articulazione di compensazione (unione di trasferimentu di forza) deve esse libera di difetti cum'è crack, cicatrice, plegamentu è delaminazione, è ùn ci sarà micca una depressione evidenti formata da scratch, groove o collision.

3. Vite limite: l'articulazione di espansione di a manica solta di glandula marina deve esse furnita cù vite limite.

4. Prutezzione di a superficia: per l'azzaru di carbone è nodulargiunti di compensazione in ghisaAdupratu in i medii corrosivi cum'è l'acqua di mare, a superficia di u dispusitivu deve esse rivestita di plastica o zincata calda o nichel fosforu, è i so requisiti devenu esse conformi à e disposizioni di GB/T13912, GB/T13913, CJ/T120 rispettivamente.Per i giunti di compensazione di l'azzaru di carbonu è di ghisa nodular utilizati in l'oliu lubrificante è altri media, a superficia di u dispusitivu deve esse rivestita cù un revestimentu epossidicu o rivestitu cù pittura antirust.

5. Forza: a forza di u corpu di cumpensu cumpensu deve esse capace di sustene a pressione di 1,5 volte a pressione nominale per 5min senza perdite è deformazione plastica evidenti.

6. Tightness: u paru di sigillatura di l'articulazione di compensazione hà da esse capace di sustene a pressione di 1,25 volte a pressione nominale per 5min senza fuga.

7. Flessibilità è eccentricità:
Per esempiu: u detachableDoppia flange a manica libera unione di trasmissione di forzacù una pressione nominale di 1.6Mpa, un diametru nominale di 800 mm, u materiale di u corpu di ghisa nodular QT400-15 è u revestimentu plasticu nantu à a superficia hè marcatu cum'è:
Cumpensazione cumuni CC2F16800QSGB/12465-2002

Per piacè visitatewww.cvgvalves.como email àsales@cvgvalves.comper l'ultime informazioni.


  • Previous:
  • Next: