materiali di machining CNC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiale sbagliatu, tuttu in vain !
Ci sò parechji materiali adattati per u processu CNC.Per truvà un materiale adattatu per u pruduttu, hè limitatu da parechji fatturi.Un principiu di basa chì deve esse seguitu hè: a prestazione di u materiale deve risponde à e diverse esigenze tecniche di u pruduttu è i requisiti di l'usu ambientale.Quandu sceglite u materiale di parti meccaniche, i seguenti 5 aspetti ponu esse cunsideratu:

 

  • 01 Se a rigidità di u materiale hè abbastanza

A rigidità hè a prima cunsiderazione quandu selezziunate i materiali, perchè u pruduttu hà bisognu di un certu gradu di stabilità è resistenza à l'usura in u travagliu propiu, è a rigidità di u materiale determina a fattibilità di u disignu di u produttu.
Sicondu e caratteristiche di l'industria, 45 azzaru è lega d'aluminiu sò generalmente selezziunati per u disignu di l'uttellu non standard;L'acciaio 45 è l'acciaio in lega sò usati più per u disignu di l'utensili di u machining;a maiò parte di u disignu di l'uttellu di l'industria di l'automatizazione sceglierà a lega d'aluminiu.

 

  • 02 Quantu stabile hè u materiale

Per un pruduttu chì esige una alta precisione, s'ellu ùn hè micca abbastanza stabile, diverse deformazioni accaderanu dopu l'assemblea, o serà deformatu di novu durante l'usu.In cortu, hè constantemente deformatu cù cambiamenti in l'ambiente cum'è a temperatura, l'umidità è a vibrazione.Per u pruduttu, hè un incubo.

 

  • 03 Chì ghjè u rendiment di trasfurmazioni di u materiale

A prestazione di trasfurmazioni di u materiale significa chì a parte hè faciule da processà.Ancu l'acciaio inossidabile hè antirugginu, l'acciaio inossidabile ùn hè micca faciule di processà, a so durezza hè relativamente alta, è hè faciule di portà l'uttellu durante u processu.Trattamentu di picculi buchi nantu à l'acciaio inossidabile, soprattuttu i buchi filettati, hè faciule per rumpiri u drill bit è u tap, chì portarà à costi di trasfurmazioni assai elevati.

 

  • 04 Trattamentu antirugginu di i materiali

U trattamentu antirugginu hè in relazione cù a stabilità è a qualità di l'apparenza di u pruduttu.Per esempiu, l'acciaio 45 di solitu sceglie u trattamentu "negrimentu" per a prevenzione di a ruggine, o pitture è spruzzate e parti, è pò ancu aduprà oliu di sigillatura o liquidu antirugginu per a prutezzione durante l'usu secondu e esigenze di l'ambiente ...
Ci hè parechje prucessi di trattamentu anti-ruggini, ma se i metudi di sopra ùn sò micca adattati, u materiale deve esse rimpiazzatu, cum'è l'acciaio inox.In ogni casu, u prublema di prevenzione di a ruggine di u pruduttu ùn pò esse ignoratu.

 

  • 05 Chì ghjè u costu materiale

U costu hè una cunsiderazione impurtante in a scelta di materiali.Allie di titaniu sò ligeri in pesu, altu in forza specifica, è boni in resistenza à a corrosione.Sò largamente usati in i sistemi di motori di l'automobile è ghjucanu un rolu inestimabile in u risparmiu d'energia è a riduzione di u cunsumu.
Ancu s'è i pezzi di lega di titaniu anu un rendimentu cusì superiore, u mutivu principale chì impedisce l'applicazione generalizata di leghe di titaniu in l'industria di l'automobile hè u costu altu.Se ùn avete micca veramente bisognu, andate per un materiale più prezzu.

 

Eccu alcuni materiali cumuni utilizati per i pezzi machinati è e so caratteristiche chjave:

 

Alluminiu 6061
Questu hè u materiale più cumunimenti utilizatu per a machining CNC, cù forza media, bona resistenza à a corrosione, saldabilità è bon effettu d'ossidazione.In ogni casu, l'aluminiu 6061 hà poca resistenza à a corrosione quandu espunutu à l'acqua salata o à altri sustanzi chimichi.Ùn hè ancu micca forte cum'è altre leghe d'aluminiu per l'applicazioni più esigenti è hè comunmente utilizatu in pezzi di l'automobile, frames di bicicletta, sporti, apparecchi aerospaziali è apparecchi elettrici.

Usinamentu CNC Alluminiu 6061Lavorazione HY-CNC (Aluminium 6061)

Alluminiu 7075
L'Aluminium 7075 hè unu di l'aliaghji d'aluminiu più altu.A cuntrariu di u 6061, l'aluminiu 7075 hà una forza alta, una trasfurmazione faciule, una bona resistenza à l'usura, una forte resistenza à a corrosione è una bona resistenza à l'ossidazione.Hè a megliu scelta per l'equipaggiu di divertimentu d'alta forza, l'automobile è i frames aerospaziali.Scelta ideale.

Usinamentu CNC Alluminiu 7075Lavorazione HY-CNC (Aluminium 7075)

 

Brass
L'ottone hà i vantaghji di alta forza, alta durezza, resistenza à a corrosione chimica, facilità di trasfurmazioni, etc., è hà una eccellente conductività elettrica, cunduttività termica, duttilità è disegnabilità profonda.Hè spessu usatu per fabricà valve, tubi d'acqua, tubi di cunnessione per i climatizzatori internu è esterni è Radiatori, prudutti stampati di diverse forme cumplesse, hardware chjuchi, diverse parti di machini è apparecchi elettrici, pezzi stampati è pezzi di strumenti musicali, etc. sò parechji tippi di ottone, è a so resistenza à a corrosione diminuisce cù l'aumentu di u cuntenutu di zincu.

Lavorazione CNC in ottoneLavorazione HY-CNC (ottone)

 

Copper
A conduttività elettrica è termale di u ramu puru (cunnisciutu ancu com'è ramu) hè seconda solu à l'argentu, è hè largamente utilizatu in a produzzione di l'equipaggiu elettricu è termale.U ramu hà una bona resistenza à a corrosione in l'atmosfera, l'acqua di mare è alcuni acidi non-oxidizing (acidu cloridrico, acid sulfuric diluitu), alkali, suluzione saline è diversi acidi organichi (acidu acìticu, àcitu citricu), è hè spessu usatu in l'industria chimica.

Lavorazione CNC di rameLavorazione HY-CNC (rame)

 

acciaio inox 303
L'acciaio inossidabile 303 hà una bona machinabilità, resistenza à a brucia è resistenza à a corrosione, è hè aduprata in occasioni chì necessitanu taglio faciule è finitura di superficia alta.Comu cumunimenti usatu in nuts è bulloni in acciaio inox, dispusitivi medicale threaded, pump and valve parts, etc. Tuttavia, ùn deve esse usatu per fittings qualità marina.

Lavorazione CNC in acciaio inox 303Lavorazione HY-CNC (acciaio inossidabile 303)

 

acciaio inox 304
304 hè un acciaio inox versatile cù una bona processabilità è alta tenacità.Hè ancu più resistente à a corrosione in a maiò parte di l'ambienti normali (micca chimichi) è hè una scelta di materiale eccellente per l'usu in l'industria, a custruzzione, l'automobilistica, i raccordi di cucina, i tanki è i fontaneria.

Lavorazione CNC in acciaio inox 304Lavorazione HY-CNC (acciaio inossidabile 304)

 

Acciaio inox 316

316 hà una bona resistenza à u calore è a resistenza à a corrosione, è hà una bona stabilità in ambienti chì cuntenenu u cloru è l'acidu chì ùn sò micca oxidanti, per quessa, hè generalmente cunsideratu un acciaio inox di qualità marina.Hè ancu duru, salda facilmente, è hè spessu usatu in custruzzione è raccordi marini, tubi è tanki industriali, è trim di l'automobile.

Lavorazione CNC in acciaio inox 316Lavorazione HY-CNC (acciaio inossidabile 316)

 

45 # acciaio
L'acciaio strutturale di carbonu d'alta qualità hè l'acciaio temperatu è temperatu di carbonu mediu più cumunimenti utilizatu.L'acciaio 45 hà una bona proprietà meccanica cumpleta, una bassa hardenability, è hè propensu à crack durante l'estinzione di l'acqua.Hè principarmenti utilizatu per a fabricazione di parti in movimento d'alta resistenza, cum'è turbine di turbine è pistoni di compressore.Alberi, ingranaggi, cremagliere, vermi, ecc.

Lavorazione CNC 45 # acciaioLavorazione HY-CNC (acciaio 45 #)

 

acciaio 40Cr
L'acciaio 40Cr hè unu di l'acciai più utilizati in l'industria di fabricazione di machini.Havi una bona proprietà meccanica cumpleta, una resistenza à l'impattu à bassa temperatura è una sensibilità bassa di tacca.
Dopu à quenching è tempering, hè utilizatu per a fabricazione di pezzi cù vitezza media è carica media;dopu à quenching è tempering è superficia di freccia d'alta freccia, hè adupratu per fabricà pezzi cù una alta durezza di a superficia è resistenza à l'usura;dopu à quenching è tempering à a temperatura mediu, hè usata à fabricà pisanti, parti di medie-vitezza Parti Impact;dopu à quenching è tempering bassu-temperature, si veni usatu pi fabricà pisanti-duvere, bassu impattu, è wear-resistant;dopu à a carbonitrurazione, hè aduprata per a fabricazione di parti di trasmissione cù dimensioni più grande è resistenza à l'impattu à bassa temperatura.

Lavorazione CNC in acciaio 40CrLavorazione HY-CNC (acciaio 40Cr)

 

In più di i materiali metallici, i servizii di machining CNC d'alta precisione sò ancu cumpatibili cù una varietà di plastica.Eccu alcuni di i materiali plastichi più utilizati per a machining CNC.

Nylon
Nylon hè resistente à l'usura, resistente à u calore, resistente à i chimichi, hà una certa ritardanza di fiamma, è hè faciule da processà.Hè un bonu materiale per i plastichi per rimpiazzà metalli cum'è l'azzaru, u ferru è u ramu.L'applicazioni più cumuni per u nylon di machining CNC sò insulatori, cuscinetti è stampi à iniezione.

Lavorazione CNC NylonLavorazione HY-CNC (Nylon)

 

PEEK
Un altru plasticu cù una machinabilità eccellente hè PEEK, chì hà una stabilità eccellente è resistenza à l'impattu.Hè spessu usatu per fabricà platti di valvula di compressori, anelli di pistoni, sigilli, etc., è pò ancu esse trasfurmatu in parti internu / esternu di l'aeronave è parechje parte di i motori di cohete.PEEK hè u materiale più vicinu à l'ossi umani è pò rimpiazzà i metalli per fà l'ossi umani.

Lavorazione CNC PEEKLavorazione HY-CNC (PEEK)

 

Plastica ABS
Havi un'eccellente resistenza à l'impattu, una bona stabilità dimensionale, una bona tintura, stampatura è machining, alta forza meccanica, alta rigidità, bassa assorbimentu d'acqua, bona resistenza à a corrosione, cunnessione simplice, non tossica è senza gustu, è eccellenti proprietà chimiche.Alte prestazioni è prestazioni d'insulazione elettrica;pò sustene u calore senza deformazione, è hè ancu un materiale duru, resistente à i graffi è micca deformabile.

Lavorazione CNC plastica ABSLavorazione HY-CNC (plastica ABS)

 

 

 


  • Previous:
  • Next:
  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi