nes_banner

Cuncepimentu è classificazione di valvole a farfalla in metallo bidirezionale

Valvola a farfalla bidirezionale a tenuta durahè metal à metallu sigillatu.Pò ancu esse un anellu di sigillatura di metallo à u metale sigillatu o un anellu di sigillatura di piastra d'acciaio inossidabile à u metalu sigillatu.In più di u modu di guida elettricu, a valvola a farfalla a doppia sigillatura dura pò ancu esse guidata manualmente, pneumaticamente, etc.

U discu di uvalvola a farfalla a doppia sigillatura metallicahè stallatu in a direzzione di diametru di u pipeline.In u canali cilindricu di u corpu di a valvola di farfalla, u discu gira intornu à l'assi, è l'angolo di rotazione hè trà 0 ° è 90 °.A valvula hè tutta aperta quandu u discu gira à 90 °.

news (2)

Classificatu per forma strutturale: hè divisu in valvola a farfalla di sigillatura centrale, valvola a farfalla di sigillatura eccentrica unica, valvola a farfalla di sigillatura eccentrica doppia ètrè valvola a farfalla di tenuta eccentrica.

Classificatu da materiale superficia sigillatura: si pò esse divisu in dui-modu duru valves farfalla sigillatura, chì faccia sigillatura hè cumpostu di materiali morbidi non-metallici o materiali duru di metallu à materiali morbidi non-metallici;è ancu divisu in valvole di farfalla di sigillatura dura di metallu, chì a faccia di sigillatura hè cumposta di materiali duru di metallo à materiali duru di metallo.

U almacenamentu, l'installazione è l'usu
1. E duie estremità di a valvula deve esse bluccata è guardata in una stanza secca è ventilata.Hè da esse verificatu regularmente per un almacenamentu longu.
2.A valvula deve esse pulita prima di a stallazione per eliminà i difetti causati durante u trasportu.
3. Durante a stallazione, i marchi nantu à a valvula deve esse verificatu.È una attenzione particulari deve esse pagata à chì a direzzione di u flussu di u mediu hè coherente cù quella marcata nantu à a valvula.
4. Per i valvuli di farfalla cù attuatore elettricu, deve esse nutatu chì a tensione di l'alimentazione cunnessa deve esse coherente cù quella in u manuale di u dispusitivu elettricu.

Possibile Faults, Causes and Elimination Methods
1. Leakage à u filler
Se i noci di a piastra di pressa di imballaggio ùn sò micca stretti o stretti in modu irregulare, i noci ponu esse stretti bè.Se a fuga cuntinueghja, a quantità di imballaggio pò esse insufficiente.À questu tempu, l'imballu pò esse carricu novu è poi stringhje i noci.

2. Leakage à a parte di sigillatura di u corpu di a valvula è a piastra di discu
1) Pulisci la sporcizia inserita tra le superfici di sigillatura.
2) Se a superficia di sigillatura hè dannata, rinfriscà o machining è macinate u corpu di a valvula di novu dopu a saldatura di riparazione.
3) Se a pusizione eccentrica hè inappropriata, aghjustate a pusizione eccentrica à una pusizione adatta durante a stallazione.


  • Previous:
  • Next: