nes_banner

Tipi di valve a farfalla cù diverse cunnessioni finale

1.Valvula a farfalla di tipu wafer

U discu di uvalvola a farfalla di waferhè stallatu in a direzzione di diametru di u pipeline.A valvula hè completamente aperta.
A vàlvula di farfalla di wafer hà una struttura simplice, tamantu chjucu è pesu ligeru.A valvola a farfalla hà dui tipi di sigillatura: sigillatura elastica è sigillatura metallica.Valvula di sigillatura elastica, l'anellu di sigillatura pò esse inseritu nantu à u corpu di a valvula o attaccatu à a periferia di u discu.

2. Valve a farfalla flangiata
A valvola a farfalla flangiata hè una struttura di piastra verticale, è u stelo di a valvola hè l'anellu di sigillatura di l'integrale.valvola di sigillatura dura di metalli.
Hè una struttura composta di piastra di grafite flexible è piastra d'acciaio inossidabile, installata nantu à u corpu di a valvula, è a superficia di sigillatura di u discu di farfalla hè superficia in acciaio inox.L'anellu di sigillatura di a vàlvula di sigillatura suave hè fattu di gomma nitrile è hè stallatu nantu à a piastra di farfalla.

3. Lug valve farfalla

4. Valvula a farfalla saldata
Valvola a farfalla saldatahè un tipu di valvola a farfalla non sigillata, chì hè largamente usata in pipelines cù una temperatura media ≤300℃ è una pressione nominale di 0.1Mpa in u prucessu di produzzione di materiali di costruzione, metallurgia, minera,energia elettrica, etc., per cunnette, apre è chjude o aghjustà a quantità di mediu.

Valvula a farfalla di regulazione elettricahè un tipu di valvula elettricu è valvula di regulazione elettrica.I metudi di cunnessione principali sò: u tipu di flange è u tipu di wafer, chì sò unità di esecuzione impurtanti in u campu di u cuntrollu di l'automatizazione industriale.

Ci hè dui punti principali di a stallazione di a valvola a farfalla di regulazione elettrica: A pusizione di stallazione, l'altezza è a direzzione di l'entrata è di l'outlet deve risponde à i bisogni di u disignu.

Innota chì a direzzione di u flussu mediu deve esse coherente cù a direzzione di a freccia marcata nantu à u corpu di a valvula, è a cunnessione deve esse ferma è stretta.

A vàlvula di farfalla di regulazione elettrica deve esse inspeccionata visualmente prima di a stallazione, è a targhetta di a valvula deve esse conformi à u standard naziunale attuale "General Valve Mark" GB12220.

Per i valvule cù una pressione di travagliu più grande di 1.0MPa è una funzione di cut-off in u tubu principale, e teste di prestazione di forza è di tenuta deve esse realizatu prima di a stallazione.

Pò esse usatu dopu à qualificazione.Durante a prova di forza, a pressione di prova hè 1,5 volte a pressione nominale, è a durata ùn hè micca menu di 5 minuti.U cunchju di a valvula è l'imballu deve esse qualificatu senza perdite.

butterfly valve knife gate valve check valve non return valve factory manufacturer

Sapè ne di piùcirca CVG Valves, visitatewww.cvgvalves.com.
E-mail:sales@cvgvalves.com.

 


  • Previous:
  • Next: